ח"כ שקלים מגבה את השופט ברק: "הצלחתו היא הצלחתנו"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שקלים מגבה את השופט ברק: "הצלחתו היא הצלחתנו"

    ח"כ אושר שקלים לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "שאלתי את ראש הממשלה מה עומד מאחורי מינוי אהרן ברק – הוא אמר שלברק יש מוניטין ושם עולמי לצד העובדה שהוא ניצול שואה. מהרגע שראה"מ קיבל את ההחלטה, אני מגבה ותומך. הצלחתו של ברק היא הצלחתינו"

    צילום: באדיבות המצולם
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אושר שקלים התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ואמר: "ברור שאין מה לדבר על חזרת תושבי הצפון לביתם. זה עוד ייקח זמן ואתמול בדיוק נפגשתי עם חלק מהם. גם בדרום ייקח עוד זמן עד שיהיה שקט לחלוטין ונוכל לחזור לשגרת חיים. אני מסכים שזה עדיין בעייתי לחזור לעוטף, אתמול נפגשתי עם מפונים משדרות שהציפו בפניי את המצוקה שלהם".

    שקלים סיפר כי: "אתמול בישיבת הסיעה שאלתי את שר הביטחון למה הוא לא משדר אחדות עם ראש הממשלה. גלנט השיב שהם עובדים בשיתוף פעולה הדוק בניהול המלחמה. אני מצפה מגלנט שיוציא הודעות משותפות עם ראש הממשלה אבל גם אם לא – זה לא פוגע במלחמה".

    ולגבי סערת מינוי השופט בדימוס אהרן ברק: "שאלתי את ראש הממשלה מה הרציונל שעומד מאחורי מינוי אהרן ברק – הוא אמר שלברק יש מוניטין ושם עולמי לצד העובדה שהוא ניצול שואה בעצמו. מהרגע שראה"מ קיבל את ההחלטה אני מגבה ותומך ומאחל בהצלחה לברק. הצלחתו היא הצלחתנו".

    האזינו



    0 תגובות